Followers

Thursday 28 February 2013

educated people


macam mana nak bezakan orang yg educated n uneducated people?

bagi pendapat saya la.. PENDAPAT saya okeyyy

educated people should know
HOW to speak
WHEN to speak
WHERE to speak
WHY to speak
WHAT to speak

bukannyer hikhikhik, hekhekhek, hokhokhok
x kira masa x kira tempat
x kisah ngan sape
campur gaul laki pompuan
-
-
-
-
-



entry ni sebenarnya dibuat sebab ada orang cakap saya x suka bergaul
ye ke?
sape-sape yang kenal saya
betul ke saya macam tu

saya rasa betul kot
sebabnye saya mana reti nak hikhik hikhik kihkihkih
x kira masa
faham x macam mana hihik hikhik tuh
maksudnyer asal cakap jer..hikhik.. x kisah ngan sape pun
laki pompuan duk gurau senda tanpa sempadan
macam x de benda lain nak buat

bagi saya lebih baik diam dari duk buat benda x berfaedah
kang x pasal2 tambah dosa kering

'SILENT IS GOLDEN'

diam x bermakna kosong
diam2 ubi pun berisi tauu..


p/s: sape yang betul2 kenal saya mesti tau saya jenis yg banyak cakap juga.. tapi cakap benda yg ada point la.. n yg x menahannyer cakap saya ni lawak.. walaupun sya rasa saya x buat lawak n benda yg saya buat pun saya rasa x lawak, tapi diorang boleh gelak terbahak-bahak..acaner tuh..

=]

No comments:

Post a Comment