Followers

Thursday 17 January 2013

result contact lens

Alhamdulillah..
aku teramat amat bersyukur kepada mu YA ALLAH


result tuk praktikal kanta sentuh yang saya lalui pagi tadi dah kluar malam ni
sungguh..
Allah tu maha pemurah lagi maha penyayang
saya bergantung sepenuhnya padaNya
dan dia berikan yang terbaik untuk saya
nikmat yang tidak mungkin dapat dibeli dengan wang ringgit

alhamdulillah
dengan izinnya aku LULUS
x dapat nak ucap ngan kata2 perasaan saya masa ni
nk menitis rasa air mata

masa nak cek tadi
rasa naak luruh jantung
4 5 kali scroll down tengok no matrik
kot2 ada terselit no matrik saya
phew.. x de

yang lulus 18 orang n yang belum lulus (x gagal yer tapi belum lulus)
ada 11 orang
yang belum lulus ni akan retest esok
saya harap mereka dapat buat yang terbaik dan lancar


Doa: Ya Allah ya tuhan ku, aku bersyukur kepada mu,
aku mohon supaya kejayaan ini menjadi pemangkin bagiku untuk menjadi lebih cemerlang pada masa akan datang, jauhkan lah aku dari rasa lupa diri dan bongkak, penyakit penyakit hati ini aku sangat takut ya allah.. ya allah permudahkanlah perjalanan pengajian ku ini, tidak sabar untukku bekerja dan membals jasa orang tuaku ya allah.. ya rahman ya rahim, aku juga mohon pada mu rahmatilah dan berkatilah aku dan rakan-rakan ku.. terutamanya rakan2ku yang akan retest esok.. berilah ketengangan dan kekuatan semangat kepada mereka..Aminn


Now : keep praying n tawakkal for final result of sem 1 year 3.. hope it is also pass with flying colors n my PNG higher than before






 



No comments:

Post a Comment