Followers

Friday 28 December 2012

jumaat terakhir


hari ini adalah hari jumaat terakhir bagi tahun 2012
lagi beberapa hari nk masuk 2013

hari ni jugak 1st day study week sy
yg mana org lain dah mula sminggu yg lepas

knape sy baru nk mula?
sebab aritu, awal2 study week sy balik kg
pastu dah balik sini
'sakitrumah' plak dah
malas nk buka buku
buka mukabuku rajin la

saya harap start hari ni
saya akan bersemangat untuk belajar 
dan dapat ulangkaji dengan baik
dan sempat cover semua tajuk

insyaallah
saya akan buat yg terbaik masa exam nanti
semoga dapat result yg mebih baik dari sem lepas
aminn



tips : kalau rasa malas, saya akan tengok gambar ma saya especially yg ni..
ni gambar masa konvo kakak sy kat upsi haritu.. 






bila tengok gambar ni jer, buat sy x sabar2 nk suruh ma pakai jubah sya plak nt.. jubah pink gitu.. korang pun kalau rasa malas nk study cuba la tengok pic2 mak ayah ke, call diorg ker.. cara ni agak berkesan la tuk sya..


No comments:

Post a Comment