Followers

Thursday 13 December 2012

hari ini dalam sejarah


selepas hampir 5 sem iaitu 2 tahun setengah sy duk ukm ni
hari ini dalam sejarah

1st time sy meninggikan suara dalam kelas depan kawan2 n lecturer n SV
dalam klinik pediatrik
sebelum ni, never.. x pernah

kalau ikutkan saya ni jenis yg cool jer sepanjang masa
x kisah org nk buat apa kat kita
x ambil hati secara serius kalau ada sape2 yg wat salah
alway buat org gelak walaupun sy rasa saya x buat lawak...hmmm

tadi pun bukan sengaja
ter.. je tu
dah mmg bukan salah sya
harus la sya pertahankan.. [ker korg buat lawak time tu]
dengan keadaan bising plak tu
kiri kanan depan blakg org duk cakap n tanya sya
padahal lect duk briefing depan
pasni kalau x faham sibuk plak nk tanya2, lect duk cakap x nk dengar


mungkin juga disebabkan pelbagai benda sejak akhir2 ni
dengan study week n final dah dekat tapi x study ngan sungguh2
practical exam nex week
presentation klinikal pun nex week 
homesick lagi
x cukup rest waktu malam
biologi clock kacau bilau
bdan x sihat n sakit pinggang
pastu plak mmg dari pagi lagi org cari pasal
saya ignore, malas nk besar-besar
sebab tu jugak kot saya meletup

 selalu kan dgar org kata kalau ada masalah jgn simpan
tapi kalau x simpan atau 'endure' mmg hari2 bleh gaduh

tapi kan, beberapa minit lepas tu jer
terus sy rasa menyesal yg teramat sangat
rasa x sepatutnya plak buat gitu
itu bukan cara saya
bukan diri saya
dan sya x suka sebenarnya jadi camtu
kepada yang terasa sy minta maaf banyak2
lepas ni akan lebih berhati-hati
dan make sure it will never ever happen again

promise.. insyaallah



No comments:

Post a Comment