Followers

Thursday 20 December 2012

alhamdulillah.. syukur ya allah



20122012

hari ni tarikh cantik dan hari yg menggembirakan sy sangat2

haritu kan saya cerita yg sy ada final PCC
yg sangat seram n menakutkan tu

hari ni result dah kluar
dan alhamdulillah
sangat sangat sangat bersyukur saya LULUS semuanya
dah x payah repeat

saya harap untuk exam yg akan2 datang saya dapat buat dengan lebih baik
dan dapat menaikkan pointer untuk sem ni

ya allah ya rahman ya rahim
kau berkatilah dan rahmatilah aku dan kawan2ku
untuk menjadi seorang optometris yg cemerlang dari stiap segi
bantulah kami memahami pelajaran kami dengan lebih baik
tingkatkan lah semangat kami untuk mendalami ilmu ini
berikanlah ketabahan kpd kami untuk melalui minggu study week dan exam ini
jauhkanlah segala ujian yg berat atau musibah
permudahkanlah urusan kami
semoga kami dapat menjawab dengan baik dan cemerlang

kau yg maha pemurah dan maha penyayang
hanya kepada mu aku bermohon dan meminta pertolongan
walaupun aku tau ya allah
kau tetap akan beri yg terbaik kepada hambamu ini
amin ya rab al amin


No comments:

Post a Comment